MARKETING ASOSLARI

(0 Foydalanuvchi sharhlari)   218
Ergashxodjaeva Sh.Dj., Yusupov M.A., G’oyipnazarov S.B., Sharipov I.B. Toshkent 2021
Mazkur darslik bakalavriatning “Marketing (tarmoqlar va sohalar bo‘yicha)”, “Marketing (reklama ishi)”, “Savdo ishi (turlari bo’yicha)” ta’lim yo‘nalishlari talabalari, magistrlari, iqtisodiy oliy ta’lim muassasalari va fakultetlari o‘qituvchilari, qayta tayyorlash va malakasini oshirish kursi tinglovchilari, marketing sohasi bo‘yicha qiziquvchi keng kitobxonlar uchun mo‘ljallangan.

Kitob o'qish uchun hisobingizga kiring.

Kirish

Mazkur darslikda marketing asoslarining asosiy holatlari yoritilgan. Marketing tushunchasi
va marketingning mohiyati batafsil bayon etilgan. Uning rivojlanish evolyusiyasi, konsepsiyalari,
funksiyalari, vazifalari va turlari yozilgan. Marketing faoliyatini axborot ta’minoti va marketing
muhiti muhokama etilgan. Iste’molchi va biznes - xaridorlar xulq-atvorini o‘rganish, tovar va
xizmatlar: iste’mol qiymatini oshirish masalalariga katta e’tibor berilgan. Reklama faoliyati, chakana
savdo va ulgurji savdo, narx siyosati masalalari keng bayon etilgan. Shuningdek, darslikning har bir
mavzusi bo‘yicha nazorat savollari, testlar va glossariy berilgan.

Ushbu elektron kitob uchun sharhlar mavjud emas.

0
0 5 dan (0 Foydalanuvchi sharhlari )

Sharh qo'shing

Sizning reytingingiz *
Ushbu elektron kitob uchun hech qanday izoh yo'q.
Fikr qoldirish uchun tizimga kirishingiz kerak.
Kirish

Tegishli elektron kitoblar