Marketing

(0 Foydalanuvchi sharhlari)   122   82
Tomonidan Baxromjon Parpiyev E'lon qilingan Oct 11, 2023
Kategoriyada - Menejment kafedrasi
M.S,Qosimova M,A,Yusupov Sh,j,Ergashxo'jayeva M,M,Yo'ldashev Toshkent 2005
Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari, funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan. Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.

Kitob o'qish uchun hisobingizga kiring.

Kirish

Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari,
funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni
tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik
rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor
konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va
kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan.
Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy
axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.

Ushbu elektron kitob uchun sharhlar mavjud emas.

0
0 5 dan (0 Foydalanuvchi sharhlari )

Sharh qo'shing

Sizning reytingingiz *
Ushbu elektron kitob uchun hech qanday izoh yo'q.
Fikr qoldirish uchun tizimga kirishingiz kerak.
Kirish

Tegishli elektron kitoblar