Marketing
(0 Foydalanuvchi sharhlari)
229
153
Toshkent
2005
Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari,
funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni
tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik
rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor
konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va
kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan.
Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy
axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.
Kitob o'qish uchun hisobingizga kiring.
KirishUshbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari,
funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni
tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik
rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor
konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va
kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan.
Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy
axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.
Ushbu elektron kitob uchun sharhlar mavjud emas.
Ushbu elektron kitob uchun hech qanday izoh yo'q.
Fikr qoldirish uchun tizimga kirishingiz kerak.
Kirish