Marketing

(0 Отзывы Пользователей)   393   277
организованный Baxromjon Parpiyev Объявлено Oct 11, 2023
В категории - Menejment kafedrasi
M.S,Qosimova M,A,Yusupov Sh,j,Ergashxo'jayeva M,M,Yo'ldashev Toshkent 2005
Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari, funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan. Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.

Войдите, чтобы читать книги.

Войти

Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari,
funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni
tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasturi, strategik va taktik
rejalashtirish, m arketing nazorati, b ozorn i k om pleks o'rganish, b ozor
konyunkturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va
kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan.
Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug'at, fan bo'yicha ilg'or pedagogik va zamonaviy
axborotlami qo'llash bo'yicha uslubiy ko'rsatma keltirilgan.

Нет отзывов об этой электронной книге.

0
0 от 5 (0 Отзывы Пользователей )

Добавить комментарий

Ваш рейтинг *
Комментарии к этой электронной книге отсутствуют.
Вы должны войти в систему, чтобы оставить комментарий.
Войти

Связанные электронные книги